9 stycznia 2012

EUROSONGS HITS BY DIBSEN

Oto przedstawiam listę utworów, które według Dibsena są godne uwagi, a pochodzą z pewnego konkursu internetowego, więc nie zdziwcie się, że przy komentarzach piosenek wystąpią nicki uczestników tegoż konkursu.Dla wyjaśnienia sytuacji przypominam, że autor listy Dibsen to mój znajomy, który podobnie jak ja  kocha muzykę i chce podzielić się swoimi wrażeniami na  temat danych utworów.

[UTWORÓW MOŻNA POSŁUCHAĆ KLIKAJĄC NA NAZWĘ PIOSENKI]

Artysta pochodzenia islandzkiego (?). Jestem w szoku, jak można wynaleźć tak genialne utwory w krajach tak mało popularnych. Wszystko w tym utworze porusza: głos wokalisty, melodia, skrzypce które są wyszczególniane dosyć często. Takich piosenek słucham gdy mam doła, a "Babel" jest stałym bywalcem na mojej playliście. 

Sam nie wiem dlaczego tak bardzo pokochałem ten utwór. Podnieca mnie ciemność jaka się kryje za tą piosenką, a dodatkowo nie odrzuca jego "lekko" klubowy charakter. Azet udowodnił tym wyborem, że pomimo swojego wieku ma niebanalny gust muzyczny. Amazing! 


Faza na tą "wiedźmę" chyba nie minie mi nigdy. Ten utwór sam wyrywa me odnóża do tańca i swingowania. Arcydzieło w swym gatunku, no i Jax gości się po raz 2 w mym rankingu - co oznacza, że jest świetnym menadżerem Rosji :) 

Ta piosenka rozgrzesza mnie ze swoich czynów. Ma niezwykłe właściwości kojące mą splamioną grzechami życia ludzkiego duszę. Jestem dumny, że dane mi było poznać ten utwór i wdzięczny osobie, która go ukazała. 
Szwecja po raz 1. W czasie trwania edycji, w której brała udział ta piosenka, lubiłem ją, lecz znacznie mniej niż teraz. Bez przerwy odtwarzam ją w moim MP3. Muzyka niesamowicie pogrąża słuchacza w dogłębną wizję dziwności i zadumy, dodatkowo klubowy bit nadaje jej smaku. Świetne


Dla mnie jest to bezapelacyjne mistrzostwo! Lekkość i błahość tego utworu wywołuje na mym ciele dreszcze. Po kilku wysłuchaniach można tak się nakręcić, że przez kilka dni chodzi się jak w amoku i śpiewa "While my boat is drifting away.By the shore of iBay" Magiczna siła perswazji. 

Kolejna odprężająca piosenka, co nie ujmuje jej piękna. Za każdym razem gdy dane jest mi jej posłuchać, czuję spełnienie i błogość. Czy tak wygląda raj? 


Śmiało powiem, że ten konkurs odkrył "Wonderful Life" które stało się ogromnym hitem, a ja dzięki niemu odkryłem ten zespół i ich genialną płytę. Słuchanie tego typu utworów przenosi w inny, lepszy wymiar. 


Czyli coś z pod mojego skrzydła. Umieściłem ją również w tym rankingu, gdyż to konkurs zmusił mnie do poszukania czegoś dobrego w Wielkiej Brytanii, no i znalazłem. Piosenka dla mnie świetna na każdą imprezę. Jeśli chodzi o te mniej ambitne - to ta jest jedną z najlepszych!
Genialne. Wpada w ucho za pierwszym przesłuchaniem. A po takim czasie to nie chce opuścić całego ciała. Rozprzestrzenia się jak wirus. To tylko świadczy o tym jak dobry jest to utwór. 

Za tą piosenkę pokochałem Włochy. Giusy stworzyła zdecydowanie przedobry utwór, lecz niestety już żadna z jej nowszych piosenek nie była aż tak przednia. "Novembre" pozostanie w mojej pamięci na zawsze. 

Jakim cudem ten utwór nie wygrał? To zdecydowanie jedne z najmocniejszych ognisk w konkursie, jakie się przewinęły do tej pory. Mroczność robi tutaj swoje. Mnie ona pobudza. Brawo! 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz